niedziela, 22 września 2013

Ogłoszenie parafialne - co, jak i dlaczego?


*hug* 

Ten tego... Cześć ._. Po dłuuuuugiej przerwie (zdecydowanie za długiej D:) powracam! (lepiej późno niż wcale, EXO wie coś na ten temat xD). Jak niektórzy zdążyli zauważyć, udało mi się dodać kilka postów (dwa... kilka...) z których niestety jestem niezadowolona i są do dupy i są krótkie i wgl...  zastanawiałam się czy nie zamknąć strony, gdyż wena odeszła i ciężko mi ją znów znaleźć. Pomińmy fakt, że szkoła, bo to oczywiste że przez szkołę nie zawsze można, zwłaszcza, że jestem w klasie pierwszej technikum, nowi ludzie itp itd. Ale! Ale mam motywację, która weny szuka i nie spocznie puki jej nie znajdzie! Między innymi robię to dla Was, i po części dlatego, że szkoda mi tak kończyć w połowie. Posty pewnie będą ukazywać się rzadko. Jak będę dodawać częściej, to znak, że wena wróciła xD Jak na razie jestem chora *sob sob* i po prawdzie najlepiej bym spała i nic nie robiła cały dzień. 

No cóż... Wspierajcie mnie dalej i nabijajcie wyświetlenia, bo miło się patrzy jak tysiące skaczą w górę xD 
FIGHTING! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz