sobota, 2 listopada 2013

Zmiany, plany, dołki.

Annyong!
Jak wiele osób zauważyło, blog był w nieoficjalnym zawieszeniu, co było spowodowane z ucieczką weny, wyczerpaniem związanym z nową szkołą i kilkoma innymi komplikacjami.
ALE!
Czas mnie kocha i do mnie wrócił, pozwolił mi pisać i nawet przyprowadził ze sobą wenę ;-;
To oczywiście oznacza, że na dniach pojawi się rozdział.

Czego się spodziewać?
Postaram się kontynuować to, co zaczęłam <Molla, Blada Opowieść>, jednak aktualnie pracuję nad pierwszym rozdziałem The Shadow od an Angel Wings, mam fajne pomysły i przewiduję, że rozdziały z tej serii będą pojawiać się najczęściej <oby się spodobało ;-;>

Ponieważ miałam gorszy czas, długo nic nie pisałam jakość moich opowiadań mogła troszkę spaść (mam nadzieję, że nie aż tak tragicznie)
Dajcie mi motywację, krzyczcie HWAITING i wspierajcie, to powrócimy do dawnej kondycji ;)

Koniec psot ~

2 komentarze: