niedziela, 11 sierpnia 2013

Annyong

Mam złą, a nawet bardzo złą wiadomość.
Niestety mój kochany laptop jakiś czas temu odmówił mi posłuszeństwa i odszedł na tamten świat dzisiejszego ranka. W związku z tym, nie mam na czym pisać ( obecnie męczę tablet, ale wiecie jak to jest z androidami na bloggerze) i nie mam pojęcia kiedy jak i gdzie będę pisać kolejne części serii, gdyż moi rodzice mają bóle dupy i nie zgadzają się na kupno nowego sprzętu, a raczej nikt poza nimi nie kupi mi laptopa ( chyba że ktoś stąd ma przypadkiem nawet coś używanego na sprzedaż)
Mimo przeciwności losu będę starać się w miarę możliwości pisać opowiadania na tablecie, który swoją drogą jest denerwujący.
Na laptopie miałam kilka rozdziałów *desperacja*
Idę zmagać się z przeciwnościami losu ;_____;
Życzcie mi szczęścia, bo inaczej będę zmuszona zawiesić bloga *crying*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz